Day one- presentera mig själv!

Emilie heter jag, 22-årig förvirrad tjej.

Just nu är jag totalförlorad i min lilla dotters underliga liv. Jag älskar att vara mamma!
Jag bor ihop med min vackra pojkvän C. han är den som när man inte tror man kan älska någon mer, slår undan benen på en och får en att bli 14 igen.

Innan hjärtat kom jobbade jag som undersköterska och extraknäckte som bartender. Jag drömmer om att kunna läsa till frisör, klyschigt kan tyckas, men min beundran av hår och att skapa saker med mina händer är enorm!! Men dock ett senare projekt i mitt liv, "när jag blir berömd och rik typ"..

Som person är jag ganska blyg, inte mesigt blyg men jag känner gärna av människor innan jag öppnar mig allt för mycket. Jag är väldigt flummig, har jag börjat fnissa/skratta kan jag hålla på i timmar..
Mina vänner tycker jag är lite utav en Hippie, mja why not?! Peace, borde som ord, tycke och prylar präglar mycket av mitt sätt att vara..

Jag återkommer säkert med saker om mig själv, så-
so long for now!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0