Dag 2- Första kärleken.

Ååh Herregud, jag har varit kär miljoner ggr i mitt liv. Men vi hoppar över Dagistiden.

Högstadiet, den svåra jobbiga tiden, men ändå den bästa. Det var då jag förälskade mig i en kille. J
Han bodde i en annan stad, Karlshamn samma stad där min Far bodde, där jag bodde varannan helg. Samma stad jag bor i nu. Som sagt var jag där varannan helg, hade helt andra vänner än vad jag hade hemma i hålan jag annars bodde. Jag var typ populär i staden. Min dåvarande bästa vän, några år äldre började hänga med 2 pojkar, film o godis i överflöd var det som gällde. Den ena av pojkarna var speciell, givetvis tyckte min vän om den andra..

J- var den roliga flummiga typen, han ägde en skivaffär, ja trots han bara va 17.. Vi lyssnade ofta på Bob dylan, filosoferade.. oskyldigt hångel under en filt. Fast det var en olycklig kärlek, det blev aldrig den berkräftelsen att han var min, det gjorde mig inget tills han träffade en flickvän.. Missförståndet var oerhört  plågsamt..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0